Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
July 20, 2010
Image Size
2.0 MB
Resolution
964×1223
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,484
Favourites
167 (who?)
Comments
217
Downloads
42
×
Illusionary Thief Saya by Sims76 Illusionary Thief Saya by Sims76
Lol yeah... It Por :iconpokimono:

Name : Saya Yamashita
Pokemon: Zoroark
Village: Dark Forrest
Job: Ninja
Ability: Illusion (can transform only her form into any pokemon depending on which mask she wears. No boosts, power ups, type change, or moves gained... Just for looks ;P)
Attacks:
Fury Swipes (slashed by sharp claws 2-5 times)
Night Burst (an Explosion of Dark-type energy, will lower opponents accuracy)

Likes: Treasure (anything with value really), Disguising herself as other pokemon, Masks, Rawst berry Dango

Dislikes: Spicy Food, People calling her breast Big, People who steal back the things she steals, Sad stories

Personality: She is a crafty and clever Treasure huntin' Ninja. She adores shiny things with a passion, and likes stealing rare objects from anybody. ANYBODY... Although shes a thief she also has a soft spot for sad stories so she can be quite kind sometimes. Well atleast when she isn't looting your house. Shes Moody, Proud, a little Selfish, Rude, But also Understanding, and Optimistic. She also whines like a little girl when you steal back the stuff she stole :D

History: Saya is a carefree soul among the pokemon of Dark Forrest. She does what she wants, when she want, with no one to tell her what to do (though this doesn't stop the older Pokemon from scolding her) She enjoys the thrill of stealing other peoples things, but of coarse she eventually returns them... eventually ^^; Though she occasionally helps out the Village, her keen sense of item finding is quite useful, and sometimes she even helps with stealing back goodies from other baddies... Though she sometimes forgets to return the goods when she successfully steals them. Though she is normally seen as public enemy number one, the Village has grown accustomed to her thievery *they always know who to ask when something goes missing* Saya always gives back what she steals when asked. Aside from thievery, Saya Makes her own Masks and on occasion sells them to other Pokemon. She normally uses her Masks for her Illusion Ability, by putting on a Mask she can make People think she is that Pokemon, but only as long as she has the mask on.

Fun Facts:
She'll do almost anything for Rawst berry Dango... Almost anything
She Sleeps Topless every night (how daring OAO)
She Cries when she hears sad stories
She wears her Mothers Prized Dark-type Emblem (the sign thingy they use for the PKMN card game... sept I drew it upside down orz)
Her three sizes are 88:58:90 and is proud of it ;P


Sigh I kept mixing up people and pokemon... This took like 5-6ish hours... Meh~ Oh and if you know where I got the sizes I'll give you creeper cred... if you even want that XD pokimono FTW OvO)/
Add a Comment:
 
:iconfubukihime:
fubukihime Featured By Owner Apr 25, 2011
me likie sexy thief =w=
Reply
:iconsims76:
Sims76 Featured By Owner Apr 26, 2011  Hobbyist Filmographer
coolz, cus I like them too =7=
Reply
:iconfubukihime:
fubukihime Featured By Owner Apr 26, 2011
me happy when a random artist and i hav something in common
Reply
:iconstarqueen22:
StarQueen22 Featured By Owner Feb 25, 2011
Awesome!
Reply
:iconsims76:
Sims76 Featured By Owner Feb 25, 2011  Hobbyist Filmographer
Thank you XD
Reply
:iconstarqueen22:
StarQueen22 Featured By Owner Feb 25, 2011
your welcome
Reply
:iconstudent12:
Student12 Featured By Owner Jan 18, 2011
ooo! she is so pretty!
Reply
:iconsims76:
Sims76 Featured By Owner Jan 18, 2011  Hobbyist Filmographer
lol thanks XD
Reply
:iconchristbellsisters:
Christbellsisters Featured By Owner Sep 23, 2010  Hobbyist Digital Artist
She's Amazing~I love the masks too :heart:
Reply
:iconsims76:
Sims76 Featured By Owner Sep 23, 2010  Hobbyist Filmographer
Thank you very much XD
Reply
:iconchristbellsisters:
Christbellsisters Featured By Owner Sep 23, 2010  Hobbyist Digital Artist
Your so welcome X3
Reply
:iconzippythewildone:
zippythewildone Featured By Owner Sep 19, 2010  Hobbyist General Artist
well done, but I think your style would be better suited to thinner lines. Do you use the pen tool?
Reply
:iconsims76:
Sims76 Featured By Owner Sep 19, 2010  Hobbyist Filmographer
Si i you it on occasion, and I try not to over kill with it, and yeah ,y lines tend to be too thick ^^;
Reply
:iconzippythewildone:
zippythewildone Featured By Owner Sep 20, 2010  Hobbyist General Artist
The coloring is gorgeous my eyes want more painting and less line :P
Reply
:iconsims76:
Sims76 Featured By Owner Sep 20, 2010  Hobbyist Filmographer
lol hopefully I can figure out a way to get rid of my need for thick lines soon YuY)
Reply
:iconzippythewildone:
zippythewildone Featured By Owner Sep 20, 2010  Hobbyist General Artist
What you may want to try is laying down the lines with the pen tool, then going in and thinning them out at certain spots with your eraser tool. This will give an attractive variation in line thickness while still allowing you to stick to the convenience on the pen tool.
Reply
:iconsims76:
Sims76 Featured By Owner Sep 20, 2010  Hobbyist Filmographer
lol won't hurt to try, lets see waht I can do
Reply
:iconhitoshi94:
Hitoshi94 Featured By Owner Sep 13, 2010  Hobbyist General Artist
soooo cool! would you RP with me some time?
Reply
:iconsims76:
Sims76 Featured By Owner Sep 13, 2010  Hobbyist Filmographer
but ofcoarse ;D
Reply
:iconhitoshi94:
Hitoshi94 Featured By Owner Sep 14, 2010  Hobbyist General Artist
some time soon?
Reply
:iconsims76:
Sims76 Featured By Owner Sep 14, 2010  Hobbyist Filmographer
your call XD
Reply
:iconhitoshi94:
Hitoshi94 Featured By Owner Sep 14, 2010  Hobbyist General Artist
So you are up for it if I wanted to right now?
Reply
:iconsims76:
Sims76 Featured By Owner Sep 14, 2010  Hobbyist Filmographer
alright you can start ;D
Reply
:iconhitoshi94:
Hitoshi94 Featured By Owner Sep 14, 2010  Hobbyist General Artist
in Dark Forest, the night sky is barely visible through the canopy. Within the darkness lies a pathway used by those of the Village... This Spring night, someone walks down the path... A citizen of that village, Saya...

((enter your character))
Reply
:iconsims76:
Sims76 Featured By Owner Sep 14, 2010  Hobbyist Filmographer
lol nice intro XD

Saya- Iyah~ Cae-chan was a handful today, that she was... *to herself as she walked down the path* Not letting a fine ninja like me to steal things, no fun! None at all! *suddenly Saya sensed a presence in the pathway, she isn't alone*
Reply
(1 Reply)
:iconjogarasu:
Jogarasu Featured By Owner Sep 5, 2010
hi there! oh love her designs and shoes are awesome. omg, and she sparcle!
Reply
:iconsims76:
Sims76 Featured By Owner Sep 5, 2010  Hobbyist Filmographer
yo XD, and thx, i really do love her shoes too ;D

omg yes!!! XD she does sparkle ;P
Reply
:icontheseventharete:
TheSeventhArete Featured By Owner Sep 3, 2010  Student Interface Designer
awesumm design! XD
Reply
:iconsims76:
Sims76 Featured By Owner Sep 3, 2010  Hobbyist Filmographer
Hehehe Thx :D
Reply
:iconkishi-san:
kishi-san Featured By Owner Sep 3, 2010  Student Filmographer
whoaaa all her masks are so pretty! i'd want to steal one :P
Reply
:iconsims76:
Sims76 Featured By Owner Sep 3, 2010  Hobbyist Filmographer
Why thank you :D

watch out she'd more likely steal from you than have her own stuff stolen XD unless she plans on teasing you ;D
Reply
:iconkishi-san:
kishi-san Featured By Owner Sep 3, 2010  Student Filmographer
ohh yes she looks the part too XD are you currently in pokimono?
Reply
:iconsims76:
Sims76 Featured By Owner Sep 3, 2010  Hobbyist Filmographer
Currently~ ^^; don't know how long I'll be able to stick in due to my in-activeness
Reply
:iconkishi-san:
kishi-san Featured By Owner Sep 3, 2010  Student Filmographer
ahh... ok.
Reply
:iconchibi-c:
Chibi-C Featured By Owner Aug 25, 2010  Student Filmographer
umm how old is saya acually? >w>
Reply
:iconsims76:
Sims76 Featured By Owner Aug 25, 2010  Hobbyist Filmographer
umm as a pokemon probably around 9 months... but as a person probably around her early 20s

Ota: Saya your OLD?!:iconawkwardplz:

Saya: WAH~ Goshujin-samani is so rude~ :iconcblushplz:
Reply
:iconchibi-c:
Chibi-C Featured By Owner Aug 25, 2010  Student Filmographer
there are more pokemon with human years XD;;
Reply
:iconchibi-c:
Chibi-C Featured By Owner Aug 25, 2010  Student Filmographer
lol what XD; who are thoose people?? pff
hmmm kuroji is 2 years older lol X3
I think we can talk about human years >w> there are not realy pokemon anyway Cx
Reply
:iconsims76:
Sims76 Featured By Owner Aug 25, 2010  Hobbyist Filmographer
lol true that XD
Reply
:iconsync-gaaraluver101:
Sync-Gaaraluver101 Featured By Owner Aug 25, 2010
So pretty~. :3 I love the way you colored her. >w<
Reply
:iconsims76:
Sims76 Featured By Owner Aug 25, 2010  Hobbyist Filmographer
lol thank you

I'm worried I might have made it too shiny, then again anime tends to look like that some time ;D
Reply
:iconsync-gaaraluver101:
Sync-Gaaraluver101 Featured By Owner Aug 26, 2010
That's true. But shininess is what makes people so drawn to it. Like moths to a flame or flies to a bug zapper. And I just got burned. xDD
Reply
:iconsims76:
Sims76 Featured By Owner Aug 26, 2010  Hobbyist Filmographer
lol I guess I'll have to apply some ointment on ya XD
Reply
:iconsync-gaaraluver101:
Sync-Gaaraluver101 Featured By Owner Aug 27, 2010
Nuuuu!!! I like to be burned by it's epicness, not with ointment!! D; I'll cry!! QAQ
Reply
:iconsims76:
Sims76 Featured By Owner Aug 27, 2010  Hobbyist Filmographer
Someone's a Masochist *shot* XD lol ok
Reply
:iconchibi-c:
Chibi-C Featured By Owner Aug 25, 2010  Student Filmographer
oeee she's from dark forest too ha >w< nice <3
whaa to lazy to read the story going to do that later Dx
Reply
:iconsims76:
Sims76 Featured By Owner Aug 25, 2010  Hobbyist Filmographer
lol Okay ;P yeah I tend to write up stuff thats too long ^^;
Reply
:iconchibi-c:
Chibi-C Featured By Owner Aug 25, 2010  Student Filmographer
if its good I love to read a long story x3 (still need to make my'n though)
Reply
:iconsims76:
Sims76 Featured By Owner Aug 25, 2010  Hobbyist Filmographer
Ah you plan on entering soon? (hmm I haven't heard about anything new in the group in a while) that and I haven't been doing much in the group lately ^^; hopefully I don't get kicked out before you get to join ;P
Reply
:iconchibi-c:
Chibi-C Featured By Owner Aug 25, 2010  Student Filmographer
pffff lol XD hope not your char is too awasome <3
yes my app is already on deviantart only my info about him not (is going to do that right now)Dx
and I readed her story yay 8D
aw man she will cry hard when she hears my chars history haha very sad XD
Reply
Add a Comment: